VELMI OSOBNÍ KNIHA O ZDRAVÍ

Včera se mi dostala do ruky kniha Margit Slimákové a tak jsem ji zatím stihla jen zběžně prolistovat a přečíst pár odstavců. Kniha je krásně designově zpracovaná, velmi moderní a trendy a na své si v tomhle ohledu přijdou především mladí lidé, kterým tento vizuál bude velmi konvenovat. Knížka je koncipovaná jako přehledná příručka o zdravém životním stylu, kde kromě otázek výživy a potravin najdete i kapitoly týkající se například homeopatie, těhotenství a porodu, očkování, rozvržení pracovního dne, vzdělávání, sportu a pohybu obecně, poruch chování u dětí, kouření, alkoholu, genetických manipulací, menstruace a dalších témat.
Myslím si, že je dobrým a rozumným rádcem především všem zmateným a nejistým lidem, kteří tápou v množství doporučení, často různorodých, valících se na nás z televize, časopisu i internetu. Na knize je na první pohled znát obrovské množství práce, kterou autorku stála, klobou dolů :)



1 komentář:

  1. Knihu jsem si koupila k narozeninám.Jsem asi v polovině a zatím mi paní Margit potvrzuje i moji snahu žít co nejjednodušší a nejobyčejnější život.Používat rozum a vysledovat co prospívá konkrétně mně.Je jistě dobré vyzkoušet i něco nového,ale myslím,že kolem sebe máme přirozeně vše co potřebujeme.A je super pokud máme chuť a možnost se pokusit o soběstačnost.Pokud k tomu přidáme i radost z maličkostí,tak určitě prožijeme hezký život:)

    OdpovědětVymazat