NOVÉ KNÍŽKY

Dnes mi přišel balík za hříšné peníze, ale s knížkami je to u mě potíž, skoro se neovládám 
Všechny nejsou pro mě nové, Okamžik medvěda od Olgy Tokarczuk jsem měla vypůjčenou v knihovně a protože je nádherná, musela jsem ji mít.
Běguny od téže autorky jsem ještě nečetla, i když je to její nejznámější kniha a velmi mě od ní zaujaly též Knihy Jakubovy, je to pěkný tlouštík, to mám ráda.
Stopařova průvodce galaxií vám nemusím představovat, tu knihu četli všichni kromě mě  Ale víte jak to je, když vám někdo pořád nějakou knihu cpe, nakonec ztratíte chuť ji číst. Tak uvidíme, snad mě nezklame.
Grofova Když se nemožné stane asi také nebude novinka pro většinu lidí.
Kniha Symbolismus lidského těla mě zaujala pouze na základě anotace, po nahlédnutí to vypadá na něco hodně úzce odborného, tak doufám, že neskončí nečtená v polici, jako už několik podobných.
Italské boty - to vypadá na pěknou detektivku, uvidíme.
Iluze paměti od Julie Shaw doporučoval profesor Honzák v jednom rozhovoru, tak to musí být dobrý!
Lewisovy Rady zkušeného ďábla si užiju, jeho knížky mám moc ráda.
A co zrovna čtete vy? A nakupujete knihy taky tak rádi jako já?


Snad vám knižní příspěvky nevadí, ostatně, nastává období dešťů a časných večerů a navíc nemám žádný nový recept. K obědu je pórkové rizoto :)



12 komentářů:

  1. Knížky jsou jedna z mých srdečních záležitostí, těžko jim odolávám. Teď jsem chtěla M Train od Patti Smith a Probouzení tygra od Petera Levina...posloužily jako záminka pro nákup celkem asi 20 nových knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hehe, nojo, mám to taky tak, slyším o jedné, jdu si ji koupit a domů si jich nesu osm :)

      Vymazat
  2. Evi,
    koukám, že na dlouhé sychravé podzimní večery máte co číst :-)
    Já a knížky, miluji je!
    Mám několik průkazek do různých knihoven a neustále kupičku na nočním stolku.
    Právě dočítám trilogii Zahradnictví, byli jsme i shodou náhod před týdnem na prvním díle Rodinný přítel v letním kině.
    Kupuji je, ale málo, když se ale dostanu do knihkupectví, strávím tam hodinu ;-)
    Nejvíc teď nakupuji přes net a dětské knížky.
    Ale na Bylinky od Vás se na podzim těším !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trilogii neznám a ani Rodinný přítel mi nic neříká, bohužel. A děkuji!

      Vymazat
    2. Česká tvorba - Petr Jarchovský , děj za války a po válce.

      Vymazat
  3. Už jste mě několikrát inspirovala k vypůjčení knihy, vítám tipy na zajímavé knihy. Teď nás s manželem hodně oslovily knihy od Petera May: Skála, Muž z ostrova Lewis, Umrlčí stezka, další mám zamluvenou v knihovně. Ale nemám moc času číst, s dvěma malými dětmi je času k relaxu málo a koníčků je víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za velikou inspiraci! Krásné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasny den preji,dekuji za inspiraci,ja uz kupuji temer jen pres internet,ale chybi mi vune knihkupectvi;)myslela jsem si,ze mam nejakou nemoc,ale po precteni Vaseho prispevku a komentu zjistuji,ze jsem v poradku,mam knihy moc rada.Na stolku mam ted Pastevecky almanach a S Batou v dzungli.

    OdpovědětVymazat
  6. My jsme pres knihy totalne postizeni, mluvim za celou rodinu. Uz od 4 let jezdim na knizni veletrh do Prahy, kde se vzdycky kolektivne znicime, vynechala jsem jen jednou :D
    Zrovna predevcirem me s mamou zastihl ve meste dest, zalezly jsme do knihkupectvi a byla z toho jedna kniha...no a po obede jsme se tam vratily pro dalsi 2 :D
    Ted zrovna na nocnim stolku: Cteni z kavove sedliny a Hygge, oboji krasne ke kamnum :-)
    Tokarczuk je pro me vylozene necitelna, uz jsem ji dala sanci 2x a nefunguje to, nicmene vase recenze me mozna presvedci a dam ji 3. sanci.
    Krasne dny!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ráda čtu, ale od té doby co mám děti a učím je doma čtu beletrii minimálně. Zato učebnic a odborných knih nejrůznějších témat mám na stolku pěknou hromádku. Musím se naučit najít si na knihu čas, některé mě moc lákají.
    Krásný čas!
    Z.

    OdpovědětVymazat