DO VODY

Od autorky Pauly Hawkins jsem už četla detektivku Dívka ve vlaku a ta mě nijak nenadchla. Po přečtení recenzí na Do vody jsem čekala naprostý propadák, ale přemohla jsem se, protože jsem měla chuť na detektivku a tahle byla po ruce. Přečetla jsem knížku za dva dny a musím nakonec říct, že se mi líbila. Je to napínavá detektivka, která se dobře čte. Nechápu, že podle recenzí mají někteří čtenáři potíže se zapamatováním si postav a jmen, v knize jich vystupuje jen pár. Macondo na ně 
Uvědomila jsem si ale, že paní Hawkins opravdu ale opravdu nemá ráda muže. V jejích knihách vystupují pouze tyrani, násilníci, tupci, zabedněnci, úchyláci, slaboši nebo vyšinutci. Normální muže tam nenajdete. Zato mnoho zneužitých, týraných, zajímavých, krásných, tajuplných a silných žen. Tady něco nehraje, žejo? Je stejně zvláštní, jak na sebe člověk prozradí věci, aniž by chtěl.



Žádné komentáře:

Okomentovat