QUINOOVÝ SALÁT S FENYKLEM

150 g quinoy nasypeme do 300 ml vroucí osolené vody a vaříme 15 minut na mírném ohni, dokud se všechna voda nevstřebá. Načechráme vidličkou a vložíme do salátové mísy. Nakrájíme jednu velkou žlutou papriku, jeden fenykl, jednu až dvě naťové cibulky a 250 g rajčat. Zeleninu přidáme do mísy spolu s 50 g čerstvých špenátových lístků a spojíme zálivkou: dvě lžíce panenského olivového oleje, lžíce ostré hořčice, lžíce balzamikového octa, utřený stroužek česneku, lžička agávového sirupu, sůl a pepř. Dáme vychladit.



1 komentář:

  1. Milá Evo, moc děkuji za vaše stránky plné úžasných receptů:) Díky Vám jsem si našla po dlouhé době cestu k salátům, a popravdě ty Vaše kombinace mě nepřestávají udivovat, poprvé jsem byla hodně nedůvěřivá, podruhé už jsem věděla, že salát byl báječný, tak jsem Vám "věřila" více a vyplatilo se, milujeme nejvíce salát z rukoly s quinoou a pak také pekingské zelí s květákem (dávám brokolici) s ředkvičkami a mungo klíčky:) Velké díky ještě jednou!
    Chtěla bych se ještě zeptat, kde v tomhle zimním období sháníte chutnou zeleninu, jako rajčata?
    Mějte krásný den, Hanka

    OdpovědětVymazat