OVOCNÝ KOLÁČ S OVESNÝMI VLOČKAMI

300 g kyselejšího ovoce (meruňky, rybíz, ryngle) podusíme 10 minut s 50 g sušené třtinové šťávy rapadury.
V misce promícháme 200 g ovesných vloček, 100 g celozrnné špaldové mouky, špetku soli, půl lžičky jedlé sody, 2 lžičky kypřicího prášku, lžičku skořice, 50 g rapadury, 100 ml slunečnicového oleje a jeden rozmačkaný banán. Dvě třetiny těsta vtlačíme do vymaštěné koláčové formy a při 180 stupních 10 minut předpečeme. Poklademe dušeným ovocem a zbytkem těsta a dopečeme ještě 15 minut.


3 komentáře:

  1. S tímto receptem jsem si připoměla jak chutná koláč slazený cukrem. Tím, že do pečení používám jen slad nebo rýžový příp. pšeničný sirup, je tento dezert, alespoň pro mě, přeslaďoučkovaný. Jinak dobrá rychlovka.

    OdpovědětVymazat
  2. Neměla jsem kyselé ovoce, tak jsem rozvařila švestky s trochou šťávy z citronu a bylo to taky super! :-)
    Jen (jako ve všech receptech od Vás) jsen místo rapadury dala poloviční množství kooosového cukru. Sladké je to tak akorát :-)
    Díky!

    OdpovědětVymazat
  3. Neměla jsem kyselé ovoce, tak jsem rozvařila švestky s trochou šťávy z citronu a bylo to taky super! :-)
    Jen (jako ve všech receptech od Vás) jsen místo rapadury dala poloviční množství kooosového cukru. Sladké je to tak akorát :-)
    Díky!

    OdpovědětVymazat