MALÝ, VELKÝ

Ačkoliv nejsem žádným velkým příznivcem a čtenářem fantasy žánru, koupila jsem si tuhle knížku od Johna Crowleyho ze zvědavosti a protože mi v anotaci něco brnklo na správnou strunu. A udělala jsem dobře. Těžko vyprávět, o čem ta kniha je, protože je zvláštní. Je o fantazii, o mizející Férii a jejích obyvatelích, o síle Příběhu, o relativitě času i prostoru, o lásce i obyčejném životě. Ale pro mě je hlavně o tomhle: neztrácet čas zbytečnostmi, život je kouzlo a každý člověk a každá situace může být zázrakem. Zkusme trochu posunout naše vnímání a tím i činy. Zítra může být na všechno pozdě, udělejte to teď hned.

více ZDE
o knize ZDE

2 komentáře:

  1. Evi, tak ta kniha vypadá už od obalu zajímavě. Děkuji za tip a za krásná slova . Jdu do toho. Věra♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já ještě zapomněla napsat, že ta kokosovo banánová zmrzlina je mňamka:-) Věra

    OdpovědětVymazat