TĚSTOVINY S KVĚTÁKOVOU OMÁČKOU

25 g sušených hřibů podrtíme v hmoždíři nebo umeleme. Na třech lžících olivového oleje osmahneme pokrájenou cibuli a čtyři stroužky česneku, přidáme lžičku bazalky, lžičku oregana, půl lžičky tlučeného koriandru a půl lžičky papriky, chvíli mícháme, vsypeme podrcené houby a zalijeme 100 ml bílého vína. Přidáme 400 g květákových růžiček (já použila zmražený z farmy) a zasypeme lžící hladké mouky. V 300 ml zeleninového vývaru rozmícháme tři lžíce rajského protlaku a vlijeme jej do směsi. Osolíme, opepříme, promícháme, zakryjeme pokličkou a 40 minut dusíme na mírném plameni. Podáváme s těstovinami.


více ZDE

2 komentáře:

  1. Evi, já vás mám jako povinnou četbu:-) Ale velmi milou a moudrou. Knihu léta mám objednanou a už se těším, až budu číst, jmelí a břečťan dáno do ohně, váček věc důmyslná a pravda, co jste psala. Věci si nás najdou. No a posedy a myslivce nemám taky v lásce. Špatné ovšem je i to, že okolo nás roste hodně řepky a srny se na ní pasou. Bohužel neví, jak jim právě tato lahůdka škodí. Těším se a doufám, že vás zase uvidím v bylinkách. Vy jste taková éterická bytost:-) Vždycky s Johankou (dcera) říkáme, že jste nadpozemská a ten váš prostě graciézní úsměv:-))) Vy jste kůůůůzelnice:-). Pěkný víkend. Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, to mi teda spadla brada, tolik chvály! Jste moc hodná :) Mějte se krásně, příjemný víkend.

      Vymazat