ČIŠTĚNÍ ZUBŮ KOKOSOVÝM OLEJEM A JEDLOU SODOU

Kdysi jsem zkoušela vyrobit si domácí pastu na zuby, někde tu v albu bude. Ale při pravidelném používání mi soda prostě odřela dásně. Už několik měsíců používám jednoduchou věc, na zubní kartáček naberu trochu kokosového oleje, posypu špetkou jedlé sody a zuby čistím běžným způsobem. Takhle to dělám třikrát do týdne. Kokosový olej dásním i zubům prospívá, obsahuje velké množství antioxidantů, působí proti bakteriím, virům a kvasinkám, tedy jako přírodní antibiotikum. V ústech prospívá bolavým dásním, léčí afty a bělí zuby. Jedlá soda přirozeně bělí a čistí.


více TADY

2 komentáře:

  1. taky doporučuji vyzkoušet kokosový olej, na sodu bych si ani netroufla..Ale důležité je vybrat si olej kvalitní..Nejlepší zkušenosti mám asi s tímto http://www.lekarna.cz/es-bio-kokosovy-olej-250ml/

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den. Předně bych ráda řekla, že kvituji Váš naturální způsob přístupu ke kosmetice, sama jsem obezřetná v tom, co na sebe aplikuji. Nicméně jakožto zubní lékař bych Vás ráda upozornila, že již jsem viděla nejednoho pacienta, jež v mylné představě, že si sodou vybělí zuby, si ji pravidelně aplikoval na kartáček a obstojně si "oddrhnul" sklovinu ze zubů. A nakonec, že jedlá soda , ve své nejčistší formě se běžně v ordinacích lékaře i dentálních hygienistek používá ve speciálních pistolích. V tomto aplikátoru pak dokáže opravdu během pár sekund odstranit nejen zubní kámen, ale při neopatrné manipulaci i celou vrstvu skloviny.. K jejímu užívání bych tedy přistupovala více než obezřetně.Přeji krásný den. MDDr.Velebilová

    OdpovědětVymazat