ZELENINOVÁ POLÉVKA S KUSKUSEM

Dobrá, hustá zeleninová polévka.
Na třech lžících rozehřátého oleje osmahneme nakrájenou cibuli, přidáme 150 g mrkve, 150 g bílého zelí a 150 g celeru, vše nastrouhané na hrubém struhadle a deset minut restujeme. Zalijeme 2 l vody nebo zeleninového vývaru, přidáme libečkovou nať (sušenou v zimě, čerstvou v létě) a vložíme 150 g brokolicových růžiček. Osolíme, ochutíme domácím polévkovým kořením, vaříme pět minut, přidáme 120 g celozrnného kuskusu a ještě pět minut povaříme společně.


více ZDE

4 komentáře:

  1. Milá Evo,
    myslím, že nebudu přehánět, když napíšu, že Tvůj blog čtu skoro od začátku jeho bytí, vařím v podobném stylu, na Tvojí knížku jsem se skutečně moc těšila a odolala touze dojít si pro ní do semilské knihovny, když jsi jí tam křtila, protože jsem věděla, že moji drazí mi ji nadělí pod stromeček. Když jsem jí cítila pod balícím papírem, vybavily se mi pocity, když jsem jako malá holčička tušila v dárku svá vytoužená přání...a splnilo se, Tvá knížka byla tam. Věděla jsem, že se mi bude líbit, protože znám Tvůj blog, ale že z ní budu tolik nadšená, to jsem ani tušit nemohla. Přečetla jsem jí jedním dechem jako nějaký napínavý bestseller...je prostě dokonalá, naprosto rezonuje s mým názorem na vaření a i Tvé myšlenky a články na jiná témata jsou mi velmi blízké. Tvá kuchařka už má v naší kuchyni své čestné místo, vím, že bude mým evergreenem. Děkuji Ti za ní a těším se na pokračování. Celé Tvé rodině ať se, ve zdraví, daří vše, co si přejete. Šárka Bredlerová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Šárko, za velmi milé a povzbuzující psaní. Koncem roku mi bylo těžko a zrušení celého blogu a prezentace Kuchařky bylo na spadnutí. Ale už jsem se z těch chmur a silných pochybností o smyslu toho všeho dostala a například tohle, co mi píšeš, mi moc pomáhá. Díky a všechno dobré v novém roce.

      Vymazat
    2. Paní Evo, to je moc dobře, že jste překonala pochybnosti (nebo co to bylo...) a nic nezrušila... Já si chodím "ohřát srdce" na Váš blog každý den... Tedy od té doby, co jsem Vás "objevila", což bylo až letos (pardon - loni) na podzim. Krásně se u Vás čte i kouká, recepty jsou inspirativní a pomáhají mi rozvíjet repertoár mé "kytičkové" kuchyně... Díky moc, jsem příznivec...:)
      Iva

      Vymazat