OLYMPUS E - M5

Před časem jsem na facebookovské stránce měla status, který se týkal mého dosluhujícího fotoaparátu Canon, ptala jsem se, zda někdo nemá nějaké zkušenosti s tím, jak se oslovuje sponzor. Mnoho lidí mi dalo dobré rady, za které ještě jednou děkuji. Z Canonu se mi neozval vůbec nikdo, zato mě oslovili z Olympusu a zapůjčili mi k použití tenhle šikovný malý foťáček a k němu dva skvělé objektivy. 
Mám ho asi dva nebo tři týdny, pěkně jsem si ho osahala a vyzkoušela, několik posledních fotek je právě z něho. Je lehoučký a dobře se s ním manipuluje, je dokonce odolný proti prachu a vlhkosti, takže předpokládám, že ho v kuchyni neodrovnám jako ten předešlý.
Ještě neovládám všechny funkce, hlavně nastavení objektivu 12-50mm, ale má za mnou přijet odborník a všechno mi řádně dovysvětlit. Používám zatím raději pevnou pětačtyřicítku, krásně kreslí. Fotím do RAWu jak jsem byla zvyklá. Za dobu použití jsem nepřišla na žádné mínus, které bych foťáku mohla vytknout. Ačkoliv to není zrcadlovka, fotí hezky a pro mě je dostačující.
Takže tímto moc děkuji, milý OLYMPUSI, vytrhli jste mi obrovský trn z paty! 



více TADY
TADY a TADY

Žádné komentáře:

Okomentovat