VEGANSKÁ TŘEŠŇOVÁ BUBLANINA

V míse smícháme 300 ml ovesného mléka, 230 g polohrubé mouky, 50 g strouhaného kokosu, 100 g tmavého třtinového cukru, 70 ml slunečnicového oleje, 40 g bramborového škrobu (Solamylu) a sáček kypřicího prášku. Těsto dobře promícháme, nalijeme na vymaštěný menší plech vysypaný kokosem a poklademe vypeckovanými třešněmi. Povrch posypeme dvěma lžícemi kokosu. Pečeme při 200 stupních asi půl hodiny.



více ZDE

29 komentářů:

  1. nerozumiem ako je to možné, ale spravila sa mi mega tuhá zmes ako betón a nešlo to ani po prilievaní mlieka rozmixovať :( mohla som to akurat tak vyhodit do kosa.... cele zle :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nechápu, dělala jsem ji mnohokrát :(

      Vymazat
    2. Možná je problém v tom mixování, to se určitě nedělá, těsto je pak velmi lepivé, je nutné ho rychle, ale dobře promíchat

      Vymazat
    3. Dnešní návštěva jen mlaskala ;) díky, velký úspěch. Namíchala jsem jen mouku jinak. Větší polovina kukuricna polenta, kokos mouka a špalda. Mlíko domácí kokos. Jinak vše dle vás. Byla to mnamka! Diky

      Vymazat
    4. Jen jestli to mixér nezahřál... to by škrob pak mohl udělat

      Vymazat
    5. Ja jen smichala sypké a pak dolila mlekem a je vše ok. Netřeba mixovat.

      Vymazat
  2. Nejlepší bublanina co jsem kdy dělala i jedla ;-) jen se mi nechtělo do ovesného mléka a tak jsem volila práškovou alternativu rýžového. Už se těším na nedělní svačinu s dětmi ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já děkuju za pozitivní zpětnou vazbu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, můžu ovesné nahradit oriskovym?

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, jsem zřejmě alergická na kokos. Lze ten kokos vynechat a místo něj dát třeba mouku? Ostatní ořechy ještě nevím a nechci zatím pokoušet. Ještě se vzpamatovávám z reakce na kokos. Předem moc děkuji za odpověď. Vaše recepty mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, určitě to lze, bohužel se to výrazně podepíše na chuti, ale co se dá dělat :)

      Vymazat
  6. Dobrý večer, dneska večer jsem upekla a zítra se chystá ochutnávka a doufám, že sklidím ovace od dcery, která dorazí po čase domů...podám hlášení ;-) a děkuji za nápad

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den,
    mohu místo bramborového škrobu použít kukuřičný škrob?
    A jestli jsem to dobře pochopila, ten strouhaný kokos je namísto vysypávání moukou? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně toho ovesného mléka - to je domácí nebo kupované? Já dělám většinou domácí, ale tam pak může být docela rozdíl v tom, jak je to výsledné mléko husté. Dělám 100g vloček na 1 litr vody. Myslíte, že je to takto ok? Ještě se mi žádná veganská buchta nikdy nepovedla, vždy je uvnitř mazlavá, jakoby nedopečená. Chci zkusit tenhle recept, tak ať mám větší šanci na úspěch :) A pak ještě, co se týče mouky - bylo mi doporučeno péct raději z hrubé mouky, je pak prý větší šance, že to právě nebude mazlavé. Máte s tím zkušenost? Případně myslíte, že můžu tu polohrubou nakombinovat třeba s pohankovou, např. půl na půl? Díky, Helena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to domácí a dělám ho stejně jako vy. Klidně ale použijte jen vodu. Veganské moučníky budou vždy trochu mazlavější než moučníky s vejci, protože v nich jaksi nemá co ztuhnout. Na eliminaci té mokré konzistence část mouky nahrazuji pohankovou moukou a nebo škrobem. Celozrnné mouky také přispívají k tomu, že moučník je spíš mokrý a jakoby sražený. Bílá mouka má v tomto směru lepší vlastnosti, ale zase není zdravá :)

      Vymazat
    2. Ok díky, tak já to zkusím. Jestli se mi povede aspoň trochu jako na obrázku, budu spokojená :)

      Vymazat
  9. Pecu už po nekolikate a vzdycky byla super, micham testo jen metlickou, nikdy mixerem a super. Dnes premiera s malinami boruvkami a ostruzinami :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já dělala včera a už není, je grandiózní :-) akorát jsem neměla škrob a ani nebyl třeba. Dala jsem mléko mandlové a sojové, protože jsem ho neměla dost :-D řekla bych, že výsledek k nerozeznání od bublaniny s vejci a kravským mlékem.

    OdpovědětVymazat
  11. Sice jsem musela přidat malinko mléka, ale byla výborná! Nevydržela ani hodinu a už byla pryč :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzkoušela jsem a mohu jen doporučit. Přidala jsem ještě rozmačkaný banán a nahoru mražené borůvky.

    OdpovědětVymazat
  13. Já dělám z dvojité dávky velký plech. Recept je univerzální i na jiné buchty. Je to poklad.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je lahůdka! Ten kokos tam udělal velmi příjemnou chuť. Akorát jsem místo třešní dala maliny, kterých mám teď plno a moc chutnala i dětem, akorát jsem malinko ubrala na cukru. Děti s tím hned upalovaly ven na zahradní lehátko a čtvrt hodiny byl klid :-) ještě měly radost, že maliny nasbíraly samy a pomohly i s pečením, o to více jim potom bublanina chutnala :)

    OdpovědětVymazat